Ηλιακό ρολόι

Ηλιακό ρολόι

Το Ηλιακό ρολόι είναι συσκευή που μετρά το χρόνο με βάση τη θέση της σκιάς που ρίχ..

Readmore

ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ 4ου ΓΕ.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΝ

ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ 4ου ΓΕ.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΝ

                Πρωτόκολλο Συνεργασίας των Αδελφοποιημέν..

Readmore

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ YOUTH IN ACTION

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ YOUTH IN ACTION

"Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαικής Επιτροπής. Η παρ..

Readmore

JUVENES TRANSLATORES

JUVENES TRANSLATORES

Η συμμετοχή του σχολείου μας στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό μετάφρασης, JUVENES TRANSLATORES.

Readmore

EUROSCOLA

EUROSCOLA

Η Ερμίνια στη συνάντηση των μαθητών που θα ταξιδέψουν στις Βρυξέλλες με το πρόγρα..

Readmore

INTERVIEWING MISS ARIANNA SIMONETTI

INTERVIEWING MISS ARIANNA SIMONETTI

Οι μαθήτριές μας, Αρτοπούλου Ελένη και Βασιλική Γαλάνη της Α΄ τάξης, πήραν διαδικτ..

Readmore

Συνεργασία με UNESCO

Συνεργασία με UNESCO

Το σχολείο μας από φέτος αποφάσισε να συνεργαστεί με την UNESCO. Τα συνεργαζόμενα σχο..

Readmore

Η Assistant Teacher

Η Assistant Teacher

Η Assistant Teacher, (Comenius) prof. Αrianna Simonetti, μόλις έφτασε στο σχολείο μας, αρχές Σεπτέμβρη, έδ..

Readmore

COMENIUS 2010-2012

COMENIUS 2010-2012

Από τις 11 έως τις 17 Μαρτίου, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος COMENIUS, φιλοξε..

Readmore

Juvenes Translatores

Juvenes Translatores

Ο διαγωνισμός "Juvenes Translatores" (στα ελληνικά «Νέοι Μεταφραστές») που ξεκίνησε το 2007, ε..

Readmore

e-Twinning

e-Twinning

  Το eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης. Προσφέρει μία πλατφόρμα γ..

Readmore

Trees for Europe

Trees for Europe

Το σχολείο μας αποφάσισε να συμμετάσχει  στον εορτασμό για την Ημέρα της Ευρώπης, ..

Readmore

ΟΙ ΔΙΑΚΟΣΜΗΜΕΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΣ :-)

Γράφτηκε από τον/την Super User on .

Το κάθε τμήμα του σχολείου μας έχει διαφορετική διακόσμηση στους Πίνακες Ανακοινώσεων!!!
Όλα τα σχέδια είναι κατασκευασμένα με υλικά από την ελληνική φύση ! :-)







ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ

Γράφτηκε από τον/την Super User on .

O σχολικός εκφοβισμός είναι μια κατάσταση επαναλαμβανόμενη, κατευθύνεται σε συγκεκριμένα παιδιά από παιδιά (πολλές φορές και ομάδα παιδιών) που συνήθως υπερέχουν σωματικά  και έχουν ως αποτέλεσμα το παιδί που εκφοβίζεται να νιώθει απομονωμένο, να βιώνει άγχος και φόβο, να παρουσιάζει σχολική άρνηση και διάφορες συναισθηματικές δυσκολίες.
Οι μαθητές μας, με πρωτοβουλία του Μπίρη Γεωργίου, ετοίμασαν μια εξαιρετική εκδήλωση, την οποία παρουσίασαν σε όλη τη μαθητική κοινότητα, ευαισθητοποιώντας τους μαθητές μας στο φλέγον αυτό θέμα. 

ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ Simul' ONU

Γράφτηκε από τον/την Super User on .

Έκθεση δραστηριοτήτων του προγράμματος Simul? ONU, στο Saint ? Claude, στη Γαλλία, από 16-20/02/2015.

 

Όταν το σχολείο μας εγκρίθηκε να υλοποιήσει το πρόγραμμα Simul? ONU, νιώσαμε μεγάλη χαρά, γιατί θα μας δινόταν η ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με ξένους καθηγητές και μαθητές. Δεν είχαμε όμως συνειδητοποιήσει τι ακριβώς ήταν αυτό το πρόγραμμα. Δε φανταζόμαστε ποτέ πόσο πολλά οφέλη θα αποκομίζαμε, μαθητές, γονείς και καθηγητές.

Γνωρίζουμε ότι ο  Οδυσσέας θεωρείτο πολυμήχανος, πανέξυπνος, πολυπράγμων, γιατί ήταν πολυταξιδεμένος. Και γενικά οι Αρχαίοι Έλληνες ταξίδευαν κατ? εμπορίαν και θεωρίαν, για εμπόριο δηλαδή αλλά και γιατί πίστευαν ότι ταξιδεύοντας ανοίγουν τα μάτια τους, πλαταίνουν οι ορίζοντές τους. Κάτι ανάλογο συνέβη και με όλους εμάς που ενεπλάκημεν στο πρόγραμμα Simul? ONU. Άνοιξε το μυαλό μας, τόσο ημών των καθηγητών και των γονέων όσο και των μαθητών μας που είχαν τα προσόντα και επιλέχθηκαν να ταξιδέψουν.

Οι μαθητές μας, αυτοί που ταξίδεψαν, καταπολέμησαν σε ένα μεγάλο βαθμό το ρατσισμό, την ξενοφοβία τους, έγιναν πιο ανεκτικοί απέναντι στο διαφορετικό, είδαν άλλες κουλτούρες, άλλες θρησκείες, έκαναν φιλίες με συμμαθητές τους από άλλες χώρες. Όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά οφέλη και για τα παιδιά αλλά και για τους γονείς και τους καθηγητές. Εμείς οι καθηγητές αλλάξαμε πολύ και ως παιδαγωγοί κι ως άνθρωποι μετά από αυτό το ταξίδι, συναναστρεφόμενοι συνανθρώπους μας από άλλες χώρες. Διαπιστώσαμε ότι έχουμε κοινά προβλήματα, κοινές ανησυχίες, κοινά όνειρα. Μοιάζουμε τόσο πολύ. Ανταλλάξαμε ιδέες πάνω σε παιδαγωγικά θέματα, σε μαθήματα, σε θέματα πολιτικής, ηθικής, πλησιάσαμε ο ένας τον άλλον. Λαοί της Μεσογείου με λαούς της Βαλτικής θάλασσας, χριστιανοί ορθόδοξοι με καθολικούς και μουσουλμάνους.

Περαιτέρω, οι μαθητές μας ασκήθηκαν στις αντιλογίες, στην επινόηση επιχειρημάτων, για να πείσουν και να προσεταιριστούν άλλες ομάδες, στη συναίνεση και στη συνεννόηση προκειμένου να προωθηθούν οι απόψεις τους. Αντελήφθησαν επίσης ότι η επιτυχία του στόχου πέρα από τα ισχυρά επιχειρήματα απαιτεί και συνεργασία με τους άλλους. Δε βαδίζω μόνος μου. Χρειάζομαι τους άλλους. Υιοθέτησαν, επίσης, τον άποψη ότι ένας καλός πολιτικός δε λέει ποτέ «όχι». Κι όλα αυτά στην αγγλική γλώσσα.

Αλλά άλλαξαν και οι κηδεμόνες. Όταν κάναμε στο παρελθόν συγκέντρωση στο σχολείο μας, για να οργανώσουμε το πρώτο μας ευρωπαϊκό ταξίδι στην Ισπανία (2010), όλοι οι κηδεμόνες ήταν ανένδοτοι να φιλοξενηθούν τα παιδιά σας σε ισπανικές οικογένειες. Ο φόβος ήταν πολύ μεγάλος. Δεχθήκαμε να μείνουν οι μαθητές μας σε ξενοδοχείο για ένα και μόνο λόγο:  για να ξεκινήσουμε το πρόγραμμα. Για να έχουν τη δυνατότητα οι μαθητές μας να ταξιδέψουν με το σχολείο τους στο εξωτερικό και να επισκεφθούν ένα άλλο σχολείο, όχι ως τουρίστες, αλλά ερχόμενοι σε επαφή με τους ντόπιους, να δουν πώς ζουν, πώς συμπεριφέρονται, τα πιστεύω τους, τις συνήθειες τους. Και ήμαστε σίγουροι πως επιστρέφοντας, φορτωμένοι με αυτές τις υπέροχες εμπειρίες, το κλίμα θα άλλαζε. Κι άλλαξε. Δεν τέθηκε θέμα ξενοδοχείου στα υπόλοιπα ταξίδια. Κι η συμμετοχή ήταν μεγάλη. Πάρα πολλά παιδιά ήθελαν να πάρουν μέρος. Κι από όλες τις χώρες γύρισαν φορτωμένα με ανεπανάληπτες εμπειρίες. Εμπειρίες που ποτέ δε θα ξεχάσουν, σε όλη τους τη ζωή.

Όμως, όλες αυτές τις εμπειρίες, όλα τα οφέλη που αποκόμισαν μαθητές και καθηγητές από τη συμμετοχή τους στο Simul? ONU δεν πρέπει να τα κρατήσουν για τον εαυτό τους. Πρέπει να τα μοιραστούν με τον περίγυρό τους. Επιβάλλεται να τα μοιραστούν. Γιατί είναι στις μέρες μας πολλά τα φαινόμενα του ρατσισμού, της μη ανεκτικότητας του διαφορετικού, της ξενοφοβίας, στοιχεία διαλυτικά για μια κοινωνία, στοιχεία που δείχνουν ότι δεν υπάρχει σεβασμός στο Συνάνθρωπο. Χωρίζουμε τις φυλές σε φυλές μολυσμένες και σε φυλές καθαρές...

Επομένως, ο καθένας από εμάς που πήραμε μέρος στο Simul? ONU, πρέπει στον περίγυρό μας να διαχέουμε συνεχώς όλα όσα αποκομίσαμε από το πρόγραμμα αυτό. Το σχολείο περαιτέρω οργάνωσε εκδήλωση για τη διάχυση του προγράμματος, στην οποία οι μαθητές που πήραν μέρος στο πρόγραμμα με αφήγηση και φωτογραφίες ενημέρωσαν όλους τους συμμαθητές τους για το πρόγραμμα και τις εμπειρίες τους.

Ελπίζουμε, επίσης, ότι επιτύχαμε άλλον ένα στόχο του Simul? ONU, ο οποίος συνίσταται όχι μόνο στο να βλέπουμε νέους τόπους αλλά στο να έχουμε «νέα μάτια» μετά από κάθε ταξίδι. Είναι γνωστό πως κάθε ταξίδι, σαν μια αισθητική εμπειρία, είναι μια ευκαιρία για μάθηση και για ευχαρίστηση για όσους συμμετέχουν σε αυτό. Επιπλέον, όμως, οι προσλαμβανόμενες παραστάσεις από κάθε ταξίδι αναμειγνύονται με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του ταξιδιώτη κι έχουν τη δύναμη να επιφέρουν αλλαγές σε αυτόν. Κι ο ταξιδιώτης ποτέ δε γυρνά στο ίδιο σημείο από όπου ξεκίνησε το ταξίδι. Επιστρέφει σε ένα διαφορετικό σημείο της ζωής του, σαν ένα λίγο διαφορετικό άτομο. Και η αλλαγή, ως γνωστόν, είναι μάθηση.

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ,                                                ΣΥΝΟΔΟΣ: ΚΑΡΑΜΑΝΗ ΜΑΡΙΑ

ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ Ν. ΚΑΡΥΤΙΝΟΥ 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ CERN

Γράφτηκε από τον/την Super User on .

Το σχολείο διοργανώνει εκδρομή στο CERN. Με βάση τη νομοθεσία είναι δυνατόν να συμμετέχουν και δύο μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Συμμετοχές δηλώνετε στην Πρόεδρο του Συλλόγου, κ. Καλτεζιώτη. Τηλέφωνο: 6945871787.


ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ
Σε αυτή την ανάρτηση δημιουργήσαμε ένα σημείο εικονικής συνάντησης, ένα βήμα διαλόγου, ένα χώρο ζεστής συζήτησης και νηφάλιας ανταλλαγής απόψεων, ένα εκκολαπτήριο δημιουργικών ιδεών, ένα πεδίο συνάντησης μαθητών και καθηγητών, μια πρόταση συμμετοχής και ομαδικότητας. Ελπίζουμε η ιστοσελίδα μας να αποτελέσει ένα χώρο επικοινωνίας, κάτι σαν εικονικό προαύλιο.