Ηλιακό ρολόι

Ηλιακό ρολόι

Το Ηλιακό ρολόι είναι συσκευή που μετρά το χρόνο με βάση τη θέση της σκιάς που ρίχ..

Readmore

ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ 4ου ΓΕ.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΝ

ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ 4ου ΓΕ.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΝ

                Πρωτόκολλο Συνεργασίας των Αδελφοποιημέν..

Readmore

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ YOUTH IN ACTION

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ YOUTH IN ACTION

"Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαικής Επιτροπής. Η παρ..

Readmore

JUVENES TRANSLATORES

JUVENES TRANSLATORES

Η συμμετοχή του σχολείου μας στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό μετάφρασης, JUVENES TRANSLATORES.

Readmore

EUROSCOLA

EUROSCOLA

Η Ερμίνια στη συνάντηση των μαθητών που θα ταξιδέψουν στις Βρυξέλλες με το πρόγρα..

Readmore

INTERVIEWING MISS ARIANNA SIMONETTI

INTERVIEWING MISS ARIANNA SIMONETTI

Οι μαθήτριές μας, Αρτοπούλου Ελένη και Βασιλική Γαλάνη της Α΄ τάξης, πήραν διαδικτ..

Readmore

Συνεργασία με UNESCO

Συνεργασία με UNESCO

Το σχολείο μας από φέτος αποφάσισε να συνεργαστεί με την UNESCO. Τα συνεργαζόμενα σχο..

Readmore

Η Assistant Teacher

Η Assistant Teacher

Η Assistant Teacher, (Comenius) prof. Αrianna Simonetti, μόλις έφτασε στο σχολείο μας, αρχές Σεπτέμβρη, έδ..

Readmore

COMENIUS 2010-2012

COMENIUS 2010-2012

Από τις 11 έως τις 17 Μαρτίου, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος COMENIUS, φιλοξε..

Readmore

Juvenes Translatores

Juvenes Translatores

Ο διαγωνισμός "Juvenes Translatores" (στα ελληνικά «Νέοι Μεταφραστές») που ξεκίνησε το 2007, ε..

Readmore

e-Twinning

e-Twinning

  Το eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης. Προσφέρει μία πλατφόρμα γ..

Readmore

Trees for Europe

Trees for Europe

Το σχολείο μας αποφάσισε να συμμετάσχει  στον εορτασμό για την Ημέρα της Ευρώπης, ..

Readmore

ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ 2012

Γράφτηκε από τον/την Super User on .

Αγαπητοί τελειόφοιτοι της Τρίτης Τάξης,
Το μέλλον είναι μπροστά σας, σας ανήκει. Βάλτε στόχους. Είστε όλοι έξυπνοι, αλλά χρειάζεται να μάθετε να είστε και εργατικοί και συνεργάσιμοι.

Να σέβεστε τον εαυτό σας αλλά και τους άλλους ανθρώπους, γιατί η ανοχή και ο σεβασμός στους άλλους, δίνει αξία και σε σας τους ίδιους.
Να είστε δημιουργικοί και να προσπαθείτε να κάνετε πάντα το καλό.
Έτσι, όλοι θα χαιρόμαστε με τις επιτυχίες και τις χαρές σας. Πρώτα οι γονείς σας και κοντά σ? αυτούς και όλοι εμείς οι καθηγητές σας.
Νάστε τυχεροί, για τα επόμενα και σημαντικά και να ζήσετε δημιουργικά σ? έναν κόσμο ειρηνικό τον οποίο μπορείτε να κάνετε καλύτερο.
Φροντίστε να γίνετε καλύτεροι άνθρωποι κάθε μέρα που περνάει, γιατί αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να βελτιωθούν τα πράγματα και στον τόπο μας και στις ζωές μας.
Συγχαίρουμε τους γονείς σας γι? αυτά που σας χάρισαν, για την αγάπη και τη φροντίδα τους.
Σας ευχαριστούμε, επίσης, για την αγάπη σας προς το Σχολείο σας.
Πάρτε μαζί σας, τέλος, ένα ευχαριστώ για ό,τι μας μάθατε και για όσα μας βοηθήσατε να κρατήσουμε ζωντανά μέσα μας.
Βλέποντάς σας μάς έρχεται στο μυαλό ο Ρίτσος, που έβλεπε τη ζωή σαν μια ανερχόμενη σπείρα. Και βλέποντάς το έτσι δεν μπορούμε να διακρίνουμε κανένα τέλος, παρά μόνο μια συνέχεια, μια ανερχόμενη συνέχεια.
Καλά αποτελέσματα σε όλους σας  και ευχόμαστε  «να χαμογελά ο Θεός στη φωτιά του ματιού σας».

  • teleiofoitoi2012a
  • teleiofoitoi2012b
  • teleiofoitoi2012c
  • teleiofoitoi2012d
  • teleiofoitoi2012e
  • teleiofoitoi2012f
  • teleiofoitoi2012g
  • teleiofoitoi2012h
  • teleiofoitoi2012i
  • teleiofoitoi2012j
  • teleiofoitoi2012k

Simple Image Gallery Extended

Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για το σχολείο μας που θα συμμετάσχει στις παρακάτω εκδηλώσεις:

Γράφτηκε από τον/την Super User on .

ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΡΚΑΔΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ


ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΑΡΚΑΔΙΚΟΥ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟΥ

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΝΟΡΑ

http://www.inarcadia.gr/news/ekd/2012/06/230612-troades.pdf



Η ΑΡΚΑΔΙΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΚΑΔΟΓΕΝΕΙΣ ΒΛΑΣΤΟΥΣ

ΤΟΥ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Οι προαιώνιοι ιστορικοί, γλωσσικοί, και πολιτιστικοί δεσμοί της Κύπρου με την Αρκαδία ανανεώνονται, ενδυναμώνονται και προβάλλονται μέσα από το πρόγραμμα ΑΓΑΠΗΝΩΡ της Διεθνούς Αρκαδικής Εταιρείας, που σκοπεύει στη δημιουργία επαφών και συνεργασιών μεταξύ της Μεγαλονήσου και της μητροπολιτικής Αρκαδίας, σε τομείς όπως η παιδεία, ο πολιτισμός, η οικολογία, η βιώσιμη ανάπτυξη και η επιχειρηματική δραστηριότητα.
 
Όπως είναι γνωστό, η πόλη της Πάφου και ο ξακουστός ναός της Αφροδίτης στην Παλαίπαφο ιδρύθηκαν από τον Τεγεάτη βασιλέα των Αρκάδων Αγαπήνορα, κατά την επιστροφή του από τον Τρωικό Πόλεμο.

Το Διεθνές Συμπόσιο «ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΚΗ ΚΥΠΡΟ», που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο 2010 στην Πάφο, εξέτασε και προέβαλε αφενός μεν τους ιστορικούς και πολιτιστικούς δεσμούς που ενώνουν διαχρονικά την Αρκαδία με την Κύπρο, αφετέρου δε κατέθεσε προτάσεις για τη διατήρηση και την αξιοποίηση της ξεχωριστής αυτής πολιτιστικής κληρονομιάς, μέσα από τις αρχές και τις αξίες του αρκαδικού ιδεώδους. Ταυτόχρονα, η Διεθνής Αρκαδική Εταιρεία καθιέρωσε το θεσμό «ΑΡΚΑΔΙΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟ», με έπαθλο πολυήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αρκαδία μαθητών, που θα διακρίνονται για εργασίες τους αναφορικά με την Αρκαδία, το Αρκαδικό Ιδεώδες και τις Αρκαδο-Κυπριακές σχέσεις, το οποίο εγκρίθηκε από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κυπριακής Δημοκρατίας με την ευκαιρία της ανακήρυξης του Παγκυπρίου Γυμνασίου σε συμβολική έδρα της και ένταξής του στο Διεθνές Δίκτυο «ΑΡΚΑΔΙΑ» τον Φεβρουάριο 2011.

Η πρώτη απονομή συμπίπτει με την 200η επέτειο από την ίδρυση του Παγκυπρίου Γυμνασίου και στο πλαίσιο των εορτασμών της η Αρκαδία υποδέχεται μαζί με τους αριστείς της περιόδου 2011-2012, το Διευθυντή και αντιπροσωπεία Καθηγητών και μαθητών της ιστορικής αυτής Σχολής και τον Πανιερώτατο Μητροπολίτη Πάφου κ.κ. Γεώργιο, απόφοιτο και τ. Καθηγητή της, οι σχετικές δε εκδηλώσεις τελούν υπό την αιγίδα του Πρέσβη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα Ιωσήφ Ιωσήφ και του Δημάρχου Τρίπολης κ. Ιωάννου Σμυρνιώτη.

Το πρόγραμμα φιλοξενίας σχεδιάσθηκε με σκοπό οι απόγονοι του Αγαπήνορα, επιστρέφοντας στην μητρική γη, να περιηγηθούν στα σημαντικότερα μέρη της Αρκαδίας, να έλθουν σ? επαφή με την Αρκαδική φύση, να γνωριστούν με μαθητές σχολείων της Αρκαδίας, να γευθούν την αρκαδική φιλοξενία και να εντρυφήσουν στις αρχές και στις αξίες του Αρκαδικού Ιδεώδους.


"Arcadia: A region of ancient Greece in the central Peloponnesus. Its inhabitants, somewhat isolated from the rest of the world, proverbially lived a simple, pastoral life. Any region offering rural simplicity and contentment. The term Arcadia is used to refer to an imaginary and paradisial place"

Στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιηθούν οι ακόλουθες εκδηλώσεις:
 
  • ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: «ΤΟ ΑΡΚΑΔΙΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ», Παρασκευή 22-6-2012, ώρα 8.30 μμ, στο Αρκαδικό Μουσείο Τέχνης και Ιστορίας στο Λεβίδι. Κατάθεση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ μαθητών του Παγκυπρίου Γυμνασίου και μαθητών του 4ου ΓΕ.Λ. Τρίπολης για την συμβολή της εφαρμογής των διαχρονικών αρχών και των αξιών του Αρκαδικού Ιδεώδους στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της εποχής μας.
          Συντονίζει η δημοσιογράφος της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ κα Ρίτσα Μασούρα. 
  • ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ: «ΤΡΩΑΔΕΣ» του Ευριπίδη, από τον 25μελή Θεατρικό Όμιλο του Παγκυπρίου Γυμνασίου, Σάββατο 23-6-2012, ώρα 8.30 μμ, στο Θέατρο του Άλσους Αγίου Γεωργίου στην Τρίπολη. Πριν από την παράσταση θα γίνει η απονομή του Αρκαδικού Μαθητικού Αριστείου στους αριστείς της περιόδου 2011-2012 και απονομή τιμητικής διάκρισης στον Πανιερώτατο Μητροπολίτη Πάφου κ. Γεώργιο.
          Είσοδος Ελεύθερη. 
  • Συνάντηση παραγόντων της Κυπριακής Πρεσβείας, Σάββατο 23-6-2012, ώρα 6.00 μμ, στο Αρχοντικό Καλτεζιώτη, Κάψια, με αντιπροσωπευτικές επιχειρηματικές οργανώσεις της Αρκαδίας (Εμπορικό Επιμελητήριο, Ένωση Ξενοδόχων, Σύνδεσμο Επιχειρηματιών ΒΙΠΕ Τριπόλεως κλπ), καθώς και με εκπροσώπους των δήμων της Αρκαδίας, για την προετοιμασία προγράμματος ανάπτυξης διμερών σχέσεων στους τομείς του τουρισμού, του εμπορίου και της επιχειρηματικότητας.
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ: Ι.Ν. Αγίας Φωτεινής Αρχαίας Μαντινείας. Κυριακή 24-6-2012, ώρα 8.30 π.μ. Αρχιερατική Θ. Λειτουργία προεξάρχοντος του Πανιερωτάτου Μητροπολίτου Πάφου κ.κ. Γεωργίου με συμμετοχή των καθηγητών και μαθητών του Παγκυπρίου Γυμνασίου, των μελών της Διεθνούς Αρκαδικής Εταιρείας, του Συλλόγου Κυπρίων Αρκαδίας και των συνεργαζομένων φορέων.
 
Ελπίζουμε η εκδρομή αυτή να ανοίξει έναν δίαυλο αρκαδοκυπριακών σχέσεων και δραστηριοτήτων, προάγοντας και προβάλλοντας τους αρχέγονους δεσμούς της Κύπρου με την μητροπολιτική Αρκαδία.

Τεχνολογία, «Έρευνα και πειραματισμός»

Γράφτηκε από τον/την Super User on .

Ένα καινοτόμο μάθημα
 
Στο μάθημα αυτό οι μαθητές μαθαίνουν πώς γίνεται μια ερευνητική διαδικασία την οποία και εφαρμόζουν σε ένα ερευνητικό πρόβλημα που επιλέγουν με την έγκριση του καθηγητή. Για την επίλυση οποιουδήποτε ερευνητικού προβλήματος βασική προϋπόθεση είναι η συλλογή, η ταξινόμηση και η αξιοποίηση της πληροφορίας στην πράξη.

Η ανάπτυξη ικανότητας για διαχείριση της πληροφορίας είναι κύρια απαίτηση στη σύγχρονη κοινωνία.

Πιο συγκεκριμένα, ο κάθε μαθητής επιλέγει το ερευνητικό πρόβλημα για το οποίο ακολουθεί την επιστημονική πειραματική διαδικασία της έρευνας με βάση το εξής πλάνο:

1. Τίτλος της έρευνας
2. Προσδιορισμός των μεταβλητών παραγόντων της έρευνας. Ενασχόληση με δυο μόνο μεταβλητές όπου η μια είναι η ανεξάρτητη που επηρεάζεται από το μαθητή ? ερευνητή και η άλλη η εξαρτημένη που επηρεάζεται από την ανεξάρτητη.
3. Προσδιορισμός των τιμών ? επιπέδων της ανεξάρτητης μεταβλητής πάνω στα οποία θα γίνουν τα πειράματα.
4. Αν οι μεταβλητές δεν είναι μετρήσιμες, προσδιορίζεται ο τρόπος με τη βοήθεια του οποίου θα γίνουν μετρήσιμες.
5. Ανάλυση, επεξήγηση των μεταβλητών που οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν σε ποικίλες πηγές πληροφόρησης (βιβλία σχολικά ή όχι, διαδίκτυο, περιοδικά, εφημερίδες, προσωπικές πληροφορίες ?εμπειρίες από εξειδικευμένα άτομα ?επαγγελματίες κ.ά. )
6. Προσδιορισμός των σταθερών παραγόντων της έρευνας.
7. Προσδιορισμός του σκοπού για τον οποίο γίνεται η έρευνα.
8. Προσδιορισμός των κοινωνικών αναγκών που εξυπηρετεί η έρευνα.
9. Προσδιορισμός και εύρεση των υλικών που θα χρησιμοποιηθούν για τα δοκίμια που θα χρειαστούν στην έρευνα.
10. Πειραματική διαδικασία με επαναλήψεις όπου είναι δυνατόν και λεπτομερείς παρατηρήσεις. Καταγραφή αυτών σε πίνακες και παρουσίαση των αποτελεσμάτων γραφικά.
11. Ανάλυση και συζήτηση των αποτελεσμάτων.
12. Προτάσεις για μελλοντικές έρευνες σχετικές με το θέμα τους.
13. Βιβλιογραφία. Μαθαίνουν να γράφουν σωστά τη βιβλιογραφία των πηγών που χρησιμοποίησαν.

Όλη αυτή τη διαδικασία την παρουσιάζουν στους συμμαθητές τους με τη μορφή σεμιναρίων, με τη χρήση power point, video ή διαφανειών χειρός (παρουσίαση σε οθόνη). Υπάρχει για κάθε παρουσιαστή ? μαθητή κι ένας συντονιστής ? μαθητής που συντονίζει τη συζήτηση που κάνουν οι μαθητές για κάθε παρουσίαση. Ο καθηγητής απλώς παρακολουθεί και αξιολογεί παρουσιαστή, συντονιστή και συμμετέχοντες μαθητές. Στο τέλος, όλα αυτά τα παρουσιάζουν σε γραπτή εργασία ? βιβλίο το οποίο παίζει το ρόλο του γραπτού του Ιουνίου.

Είναι ένα καινοτόμο μάθημα όπου δε γίνεται χρήση ενός και μόνο βιβλίου, όπως στα παραδοσιακά μαθήματα. Το μάθημα ουσιαστικά γίνεται από τους μαθητές οι οποίοι αναπτύσσουν την ικανότητα να διαλέγονται, να αλληλοβοηθούνται, να σέβονται ο ένας τον άλλον, να συνεργάζονται. Γίνεται ευρεία χρήση της σχολικής βιβλιοθήκης, χρησιμοποιούν τα εποπτικά μέσα και βελτιώνουν τις γνώσεις τους στη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Αντιλαμβάνονται τη σπουδαιότητα της έρευνας στη βιομηχανία και τη σύγχρονη τεχνολογική κοινωνία.
 
Μαθαίνουν να εφαρμόζουν τον επιστημονικό τρόπο έρευνας.

Αναπτύσσουν ικανότητες για ανάκτηση, ορθολογική επεξεργασία και χρήση πληροφοριών.

Εξοικειώνονται με την ερευνητική διαδικασία στη σύγχρονη τεχνολογική και βιομηχανική κοινωνία.


Καθηγητής: κ. Μεγαλοκονόμος Γιάννης

Επιλογή προσφοράς για την 5ημερη εκδρομή στα Ιωάννινα 3-7/12/2012

Γράφτηκε από τον/την Super User on .

Η Γυναίκα στην Αρχαία Ελλάδα

Γράφτηκε από τον/την Super User on .

Οι μαθήτριες του Α1 τμήματος του σχολείου μας Γαλιώτου Αγγελική, Βώρρου Ουρανία-Ξακουστή, Βυτόγιαννη Κατερίνα, Βρουστούρη Σοφία με τη βοήθεια της καθηγήτριάς τους κ. Πεπόνη Αθανασίας δημιούργησαν την παρακάτω παρουσίαση με θέμα: η Γυναίκα στην Αρχαία Ελλάδα.

Σε αυτή την ανάρτηση δημιουργήσαμε ένα σημείο εικονικής συνάντησης, ένα βήμα διαλόγου, ένα χώρο ζεστής συζήτησης και νηφάλιας ανταλλαγής απόψεων, ένα εκκολαπτήριο δημιουργικών ιδεών, ένα πεδίο συνάντησης μαθητών και καθηγητών, μια πρόταση συμμετοχής και ομαδικότητας. Ελπίζουμε η ιστοσελίδα μας να αποτελέσει ένα χώρο επικοινωνίας, κάτι σαν εικονικό προαύλιο.